ناگهانی

تمام تو سهم منه،به کم قانعم نکن...

ناگهانی

تمام تو سهم منه،به کم قانعم نکن...

خ و د م

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود.... 
نظرات 1 + ارسال نظر
یکی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

ادما همیشه عوض میشن
نکته جالبش اینجاست که همیشه میخوان شرایطشون عوض شه ولی وقتی این اتفاق میفته دلشون واسه قبلنا تنگ میشه(من یکی که خودم اینجوریم)
دلم خیلی تنگ میشه واسه وقتایی که دل مشغولیم امتحانام بود
واسه وقتی همه فکر و ذکرم دیدن کارتن و بازی با رفیقام بود
واسه وقتی که هر جا مامان میرفت منم گریه میکردم که میام
واسه وقتایی که با شوق و ذوق پیک نوروزی رو از معلم میگرفتیم و لطیفه هاشو میخوندیم و آی میخندیدیم
واسه وقتایی که با همکلاسیا میرفتیم گردش علمی !
و خیلی وقتای دیگه
شاید بعدها هم دلمون واسه این روزا تنگ بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد