ناگهانی

تمام تو سهم منه،به کم قانعم نکن...

ناگهانی

تمام تو سهم منه،به کم قانعم نکن...

برای تنها خواننده این وبلاگ...

شب در چشمان من است  

به سیاهی چشم هایم نگاه کن 

روز در چشمان من است  

به سفیدی چشم هایم نگاه کن  

شب و روز در چشمان من است  

به چشم هایم نگاه کن  

پلک اگر فرو بندم جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت... 

                                                                                                          حسین پناهی

نظرات 3 + ارسال نظر
یکی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

و رسالت من این خواهد بود
تا دو استکان چای داغ را از میان دویست جنگ خونین به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی با خدای خویش چشم در چشم هم نوش کنیم.
با مرحوم پناهی خیلی خاطره دارم
روحش شاد
یا حق

با این جمله اش دنیایی خاطره دارم

امین چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام آبجی خانم ..
زاویه جدیدی بود در نگاه به عنصر اصلی نگاه (!)

حسین آقا هم واسه خودشون عالمی داشتن هاااا.. بچه مون خیلی دیر شناخته شد !!

ممنونم از انتخاب زیبات ..
علی مددی ..
یا حق

یکی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

و همچنان همان پست قبلی
موفق باشی و خوشبخت
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد